Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 17:57 - ОЧАКВАМ МЪДРОСТТА ВИ С МЪДРОСТ!
Автор: bubo9 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3329 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 18:57


image

Неотдавна един невзрачен тип, с претенции за интелектуалец (по негови думи) се опита да направи антиреклама на тоя мой блог. Не че се е засегнал ревниво, че блогът ми е посещаван масово, а пък той се радва на минимално внимание, при това – само от себеподобните му. Просто лицето си е вредително (употребявам “лицето”, за да не омърсявам блоговото пространство с името му, макар и в условен смисъл, защото се съмнявам дали тоя изобщо има лице, а иначе е безочлив – какво ли мие сутрин?!). Това, че лицето е вредително, са се убедили всички, които по една или друга причина са пренебрегнали опасността от контакти с него дори и чрез ръкуване. И ако не са си измили овреме ръцете, са се отървали най-малко само със засъхнала лепкава слуз. Други са пострадали и по-тежко, но аз, слава Богу, съм имал само виртуални контакти с него, при които заливането ми с вонящ секрет от атрофираните му жлези с увредени мозъчни функции е било обилно, неконтролируемо, често и продължително. Пак с цел да не омърсявам блоговото пространство няма да цитирам нищичко от това, на люпопитните оставям възможността сами да си го намерят, а на не толкова гнусливите ще предоставя линка при молба чрез лично съобщение тук.
Та въпросният е проявил интерес към тоя мой блог и го е представил на адрес: Площад на улица Бухал № 9 (???!!!). Първосигналната му асоциация е с моя user name bubo9, но за да изглежда по-интелектуален, е добавил, че Bubo bubo е латинското име на бухала. Добре де, в разните блогове има различни Bubo – от Бухово, от Самоков, от къде ли не! Но се е хванал точно с мен, защото не му харесвам, а не му харесвам, защото няма как да съм в кръга на неговите приятели. А кои са те, той сам си пише, цитирам: "Познавам, и приятели са ми били (някои починаха), и са, хомосексуалисти и от двата пола. Но утвърдени в своята област творци. На блага, повечето художествени, но и чисто материални.”
Е, няма как да съм в кръга на неговите приятели, най-малкото, защото ми се ще още дълго да съм жив (сигурно е основателна тая моя претенция!), по-малко основателно бих могъл да претендирам да съм утвърден творец на художествени и материални блага (а защо пък не, след като много хора ме познават и признават и като такъв?).
И за да приключа с тоя рефрен, да кажа категорично: Приемам с разбиране правото на всяка отделно взета индивидуална личност да се самоопределя като каквато си ще, съобразно своя етнически произход, религиозна принадлежност или сексуална ориентация. Но най-категорично се противопоставям такова самоопределение да се афишира в контекста на някаква си борба за  «колективни права». Просто защото «колективни» права няма – правото е строго индивидуално, както, впрочем, и вината.
Но най-омерзително е, че приятелят на хомосексуалистите от двата пола асоциира тоя измислен от него адрес  »Площад на улица Бухал № 9» с Червения площад! Сигурно му е ясно, че нямам симпатия тъкмо към Червения площад, нито пък към мумията, разположена на него, но явно го е подразнило, че не е, например, Площада на Червените фенери.
А визирайки аватара ми - «оня с противогаза» - пишешият антирекламата няма как да се оплаче, защото от дълго време знае, че не само противогазът, но и цялата индивидуална система за защита от типа NBC (ядрено, бактериологическо, химическо) въздействие ми е необходима спрямо такива като него, когато по необходимост се налага да влизам в досег с тях (даже виртуално). Защото територията, която обитават, се нуждае от яка дератизация. По всичките правила на борбата с болестотворните гризачи, чиято живителна среда са тъмните и влажни ниши на градската канализация.
А асоциацията с латинското име на бухала Bubo bubo може и да има някакво основание. Нали от древни времена бухалът е символ на мъдрост!
Очаквам с мъдрост всички тук да проявят мъдрост. Готов съм за коментарии и диалог с всички. Та нали блогът ми е Letters to me! Пишете, не ме жалете. Аз ще ви отговоря със същото!




Гласувай:
0



1. анонимен - Блогът ти е чудесен!
08.08.2008 19:24
Как е могъл този невзрачен тип, с претенции за интелектуалец (по негови думи) да се опита да направи антиреклама на тоя твой блог?
цитирай
2. анонимен - прочетох последния постинг, утре ...
08.08.2008 20:44
прочетох последния постинг, утре останалото
цитирай
3. анонимен - hombrevk
09.08.2008 08:23
Много не се сещам за прототипа но по същество има и такива хора, за съжаление твърде много. Какво правим тогава? - отговор дава Делакроа:

"НЕ СЕ СБЛИЖАВАЙ С ХОРА, ЧИЯТО СЪВЕСТ Е ТВЪРДЕ ГЪВКАВА".
цитирай
4. анонимен - To: hombrevk
11.08.2008 11:30
До hombrevk и всички останали, прочели с или без коментар постинга!
09.08 08:23
И аз се сещам, че има твърде много такива хора като прототипа. Но за разлика от Делакроа ("НЕ СЕ СБЛИЖАВАЙ С ХОРА, ЧИЯТО СЪВЕСТ Е ТВЪРДЕ ГЪВКАВА") си мисля, че повечето от тях даже нямат съвест, дори и гъвкава. Напротив, това, което при обикновените, чувствените хора, е съвест, при тях е някаква особена металокерамика, имплантирана в още по-особен бетон, производство на специален бетонов възел. А това, което при обикновените, чувствените хора, е мозък, при тях е особен тип пластмаса, нещо като поликарбоната, от който се изработват атрибутите на полицейските и други специални сили. А въпросната пластмаса, заместваща мозъка, е обилно покрита с идеално полирана хром-никелова неръждаема стомана до атомно-гладка повърхност - нищо не абсорбираща, всичко отразяваща.
Но Делакроа е прав в едно - никаква близост с такива хора! А Алфонс Доде пише за такива: "Подозирам ги в неискренност и затова страня от тях". Боже мой - каква неискренност? Та те направо са си опасни за здравето на човешкия и обществения организъм!
цитирай
5. анонимен - Прекрасен блог!
14.08.2008 20:24
Онзи невзрачен тип, с претенции за интелектуалец (по негови думи) никога няма да успее да направи антиреклама на тоя твой блог!
цитирай
6. анонимен - Дали пък всички ние, дето харесваме ...
15.08.2008 11:38
Дали пък всички ние, дето харесваме тоя блог и не харесваме оня т.н. "интелектуалец" (по негови думи), да не мземем да направим антиреклама нанеговото "издателство".
Вярно е, че е казано: "Шамаросат ли ти едната буза, обърни се да шамаросат и другата!"
Ама е казано и нещо друго:
"Зъб за зъб ли?
Не!
За чене
поне!"
цитирай
7. анонимен - Блогът си е много хубав
21.08.2008 21:42
Блогът си е много хубав...Аз се уча от него.Като се опитах да се регстрирам, взех, че си спретнах мой блог! http://miraclio.blog.bg/
Успех, Любо!
Мира
цитирай
8. bubo9 - До Мира - с благодарност и с пожелания за успех!
22.08.2008 16:05
Благодаря ти, Мира, за хубавите думи и пожеланията ти! От своя страна аз пожелавам успех на твоя блог! Ще го посетя в най-скоро време. Ти пък не забравяй покрай ПРИЯТЕЛИТЕ да ми пишеш отвреме-навреме и да коментираш.
Знаеш, че сме обречени на успех! И нищо няма да ни спре - нито такива като "Червения издател", нито разни ДемократЪи, птеродактили, папуняци, маймуни, дървояди, разкишковци, бици ... Е, много станаха, ама и ние не сме малко!
Да стегнем редици, да стиснем десници, да гледаме напред! Защото сме един отбор, една лодка каякари - гребем синхронно, дори и срещу вятъра и вятърните мелници. Пък и да си пожелаем: ПОПЪТЕН ВЯТЪР!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bubo9
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27835
Постинги: 6
Коментари: 19
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930